Sunday 2 September 2012

isteri ustaz don

Selamat Pengantin Baru Ustaz Don! semoga bahagia hingga ke akhir hayat dan terus berbahagia hingga ke Akhirat.
Satu perkara menarik hendak dikongsikan di sini, ialah pakaian dan busana perkahwinan isteri Ustaz don. Tidak berlebih-lebihan dan tidak merubah dirinya dari rupa paras yang asal. Dia tetap Husna yang pernah dilihat di Laman FB ustaz Don dan wajahnya tetap senyum dan bersih tanpa calitan make-up yang keterlaluan.

Dia juga tidak perlu meletakkan gambar before/after sebab itu adalah dia yg memang tidak perlu di solek keterlaluan sehingga merubah rupa paras sebenarnya.

Wahai setiap pasangan pengantin atau bakal pengantin, seri wajah kita yg sebenarnya adalah dari hati yg ikhlas dan tidak menunjuk-nunjuk kecantikan kita di khalayak ramai. wajah yang di salut solekan tebal itu adalah wajah palsu dan secara tidak langsung menutup keserian wajak yang sebenar.

Seri dari kesan air wuduk juga terlindung dari calitan make up tersebut, sehinggakan pengantin nampak sangat kaku dan palsu semata-mata.  sedangkan majlis tersebut adalah untuk mencari keredhaan Allah, mengapa kita masukkan unsur2 yg haram dalam majlis yg mulia itu?

ini satu contoh ikutan yg baik...syabas Ustaz don dan Husna.....satu tarbiah yg terbaik.

No comments:

Post a Comment