Tuesday 30 October 2012

CELLFOOD

Sejak akhir2 ni, badan aku selalu sakit2. Mungkin perubahan umur agaknya. Dah macam2 supplement yg hangat di pasaran telah aku cuba. Namun satu pun tidak berkesan. Tetapi bila baca testimoni, kussss semangat! Menaikkan nafsu untuk membeli berkotak2.

Dulu satu ketika sekitar 5 tahun lepas aku sering mengamalkan cellfood. Sejenis minuman untuk memperbaiki sel dalam badan dan menghasilkan oksigen dibahagian badan yang kekurangan oksigen. Entah macamana aku teringatkan produk ni. Harga memang agak mahal, RM170.

Tapi kesannya memang significant and excellent. Minda juga cergas hasil dari tindakannya yang memberi nafas baru pada sel, menghilangkan rasa letih dan penat badan seharian. Setelah aku beli dari kak Rohaya dealer ATM cellfod ni, aku apalagi, terus masukkan dlm air mineral dan minum dalam kereta.

Tak lama lepas tu aku sendawa berkali2 dan makin lama aku rasa makin fresh. Setelah dua kali membuang air , aku segar semula seperti tidak pernah letih dan penat.

Kini aku nekad, dah tak mau lagi minum serbuk yg pelik2 tu. aku cuma amalkan cellfood waktu bangun tidur sebanyak 8 titis setiap kali. Sesiapa yg nak cuba, taip di google and lihatlah betapa amazingnya cellfood ini. Jgn lupa tengok you tube sekali yer....info ini sgt bagus utk yg selalu sakit2 badan macam aku ni.

No comments:

Post a Comment