Tuesday 30 October 2012

Beza sebelum minum cellfood dan selepasnya

Setelah aku meninggalkan minum cellfood dulu, badan makin lemah, lembik, mudah letih, x inovatif dan sentiasa malas untuk bergerak cergas.  Badan naik mendadak sehingga 20 kg. penat jgn cerita, x pernah berat badan aku naik sehingga 95 kg. sesak nafas rasanya apabila badan naik mendadak gini. Semua cincin aku ketat. Baju apatah lagi, cuma tinggal satu dua yg masih muat berbanding tiga almari penuh.

Bila duduk susah nak bangun. Bila baring lagi susah nak bangun. Bangun tidur rasa berat. Jari makin kembang dan macam penuh berisi air. Ketat rasanya. Genggam jari, semua sendi sakit2. Pendekkata memang sesak dan rimas bila gemuk begini.

Tapi selepas aku minum cellfood ni, rasa jari makin kecut. Kandungan air dlm badan makin kurang agaknya. Sebelum ni aku ambik RZ slimming 5+1, tapi dia cuma berkesan if puasa. Kalau x puasa, macam x turun2 la pulak. Pas tu bila minum tiap hari jadi muak. Macam seolah aku masukkan racun dlm badan. Habis semua bdn aku sakit2 . Aku pun stop. Minum jamu pun aku dah stop. Makin lama minum jamu dan serbuk2 tu, badan aku macam makin bertoksid. Badan rasa berat seberat2 nya.

Now, minum cellfood campur air kosong je segelas. Senang dan ringan. X de apa2 serbuk. Tapi badan ringan. Waktu pagi aku ambik 5 biji spirulina. Rasa happy and sihat walau baru satu hari. Anything perkembangan saya akan up date lagi from time to time.

No comments:

Post a Comment