Tuesday 28 August 2012

Produk bio essence

Sejak usia mula masuk hampir pertengahan abad ni, aku nampak kulit dah x berapa nak remaja. Dah macam2 produk yg aku guna utk kembalikan semula keremajaan aku ni.  Kalau dulu kulit aku memang jenis licin dan bersih, tapi sekarang dah mula mudah sangat jadi gelap and x sekata. Garis2 penuaan dah mula menjengah nampaknya. Nasib baik x de jerawat n jeragat, kalau ada....risaunya.....

Aku teringat dulu pernah guna estee lauder, kulit cantik gak. Aku pun beli lah semula faoundation yg seumpama dgnnya, foundation christian dior, katanya siap ada serum lagi, harga dlm rm208 gitu. Pakai sekali dua memang nampak cantik, tapi lepas tu balik asal, warna foundation tu mcm menggelapkan kulit.

What to do...aku pun gi watson, beli bio essence bee pollen. Mula pakai the whole set, terasa kulit lembab dan lembut. i like it. Kemudian aku belek2, produk dia ada utk pemutihan wajah, tanaka white. Aku pun beli lah pulak set tanaka white tu.

mula pakai memang best, tapi lama kelamaan kulit mcm jadi kering pulak....Aku pun balik semua dgn bio essence bee pollen...inilah yg paling sesuai utk aku yg dah berumur hampir setengah abad ni.

No comments:

Post a Comment